1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe;
b) posiadanie obywatelstwa polskiego;
c) pełna zdolność do czynności prawnych;
d) korzystanie z pełni praw publicznych;
e) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
g) nieposzlakowana opinia;
h) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
i) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
j) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
k) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań.
l) znajomość przepisów ustaw z zakresu prawa samorządowego, w szczególności przepisów prawnych regulujących ustrój, kompetencje i finanse publiczne samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz aktów wykonawczych do nich,
m) znajomość zagadnień przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności dokumentowania postępowań, zasad zamieszczania ogłoszeń przewidzianych ustawą pzp, w tym umiejętność opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego,
n) znajomość programów pakietu MS Office.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek: prawo, administracja, zamówienia publiczne;
b) doświadczenie przy prowadzeniu postępowań przetargowych po stronie zamawiającego,
c) odporność na stres.
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp) oraz postępowań, do których przepisów ustawy pzp się nie stosuje,
b) udział w pracach komisji przetargowych. Wykonywanie, w zakresie wynikającym z powierzonej w pracach komisji funkcji, wszelkich czynności w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia przewidzianych ustawą pzp, Regulaminem Pracy Przetargowej ZBK oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
c) redagowanie i przekazywanie ogłoszeń wymaganych ustawą pzp oraz zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń ZBK,
d) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
e) sprawdzanie dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert wykonawców pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków,
f) wykonywanie czynności związanych ze zwrotem wadiów wykonawcom, przygotowywaniem i podpisywaniem umów.
4. Warunki pracy:
a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
b) zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 902)
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
niezbędne:
a) list motywacyjny;
b) życiorys zawodowy (CV);
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
d) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
dodatkowe:
h) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe – kierunek: prawo, administracja, zamówienia publiczne;
i) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
j) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża”, w terminie do dnia 28.04.2017 roku do godz. 15:30 w kancelarii Urzędu Gminy Niedrzwica Duża (decyduje data wpływu do kancelarii). Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów odbędzie się w dniu 05.05.2017 r. o godz. 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922 j. t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 poz. 902 j. t.).