1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe o kierunku geodezyjnym z minimalnym stażem 2 lata lub średnie o kierunku geodezyjnym i 3 letnim stażem pracy,
b) posiadanie obywatelstwa polskiego;
c) pełna zdolność do czynności prawnych;
d) korzystanie z pełni praw publicznych;
e) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
g) nieposzlakowana opinia;
h) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
i) znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
j) znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne;
k) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
l) znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
m) znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości;
n) znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziału nieruchomości,
o) umiejętność obsługi programu EWOPIS i EWMAPA,p) biegła znajomość pakietu MS Office.
2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji samorządowej;
b) ukończenie służby przygotowawczej urzędnika samorządowego;
c) zdolność do analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji, zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Osoba zatrudniona na stanowisku geodety w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża będzie w szczególności realizowała zadania:
a) prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz wprowadzanie zmian w operacie ewidencji gruntów,
b) wydawanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
c) przyjmowanie odpisów, orzeczeń i aktów notarialnych z których wynikają zmiany w ewidencji gruntów,
d) wydawanie dokumentacji z ewidencji gruntów i budynków,
e) wykonywanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
f) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o rozgraniczenie nieruchomości,
g) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z podziałami nieruchomości i ich scalaniem,
h) prowadzenie rejestrów podziałów, rozgraniczeń oraz scaleń,
i) zlecanie wykonania dokumentacji geodezyjnej dla uregulowania stanów prawnych nieruchomości,
j) udział w pracach związanych z przygotowaniem specyfikacji przetargowych i umów na prace zlecane przez Gminę z zakresu geodezji,
k) przygotowanie materiałów i dokumentów dla zawarcia umów notarialnych.
4. Warunki pracy:
a) wymiar czasu pracy: 1 etat,
b) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
c) zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
niezbędne:
a) list motywacyjny;
b) życiorys zawodowy (CV);
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.)”.
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
d) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
h) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy. Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
dodatkowe:
a) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko geodeta w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża” w terminie do dnia 14.02.2018 roku do godz. 1530 w kancelarii Urzędu Gminy Niedrzwica Duża (decyduje data wpływu do kancelarii urzędu). Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów odbędzie się w dniu 16.02.2018 r. o godz. 1100 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.